Megérkezett a Volturi ^^

Sundance találta ezt a képet az Origo filmklubjának Twitterén :)


Így néz majd ki a rettenthetetlen, és rettegett Volturi.

Elég érdekes...

Például a könyv szerint Jane kicsi, és rövid, barna haja van, új néz ki, mintha fiú lenne. Bella azt is hiszi először, de mivel túl "lányos" az arca, ezért rájön, hogy lány :D

Van egy fanmade poszter, amin 100x jobb Jane...

(ilyennek kellene lennie...)

5 fontos ember:



Mismouth írta...

Szval szerintem érdekes... hosszú haj.. :D
Kicsit vicces Caius kinézere is. XD

ivike írta...

én tegnap ezen gondolkoztam hogy ez most akkor igazi vagy nem?? mert caius elég érdekes olyan lucius malfoy meg gyűrűk ura "tündés" beütése van... háth hmmm

Mismouth írta...

IGEN! XD

Nekem is ez ugrott be :D

Amúgy nagy valószínűség szerint valós a kép...

Névtelen írta...

Sztem is nagyon furcsa hogy Jane hosszú hajú...meg igazság szerint a három rangidős sem olyan, mint amilyennek elképzeltem volna őket..és ez így nagyon furcsa. Én mondjuk Aro-t sem ennyire vámpír fejjel képzeltem el..nekem Aro egy úriember...és nem ennyire ijesztő mert ez így..tényleg az nah mindegy..Jane-ről igazából már mondani sem tudok semmit..pont ettől féltem mármint az ilyenektől, hogy sok külömbség lesz...a két film és a könyv között..Egyébként szijja Renim..:D Zsani voltam..üdvözlöm a Twilight tali részvevőit is hiányoztok sok sok puszika

Mismouth írta...

ZSANI!!!!
Jajj te is hiányzol nagyon, (mint mindenki) :)

Szerintem is nagyon furcsák... DE lehetne rosszabb is :) Még Marcus és Alec egész jól néz ki. A többieket meg majd meglátjuk :)

Megjegyzés küldése