Breaking Dawn a'la manga

Van aki tudja, van aki nem... Nagyon szeretem az anime-ket, és a mangákat is :)
Gyakran szoktam bújni különböző site-okat, és nézegetem a Deviantart-os képeket is.

Most találtam ezt a képet, ami (Ivi barátnőm szavaival élve) csodásmesés.

Breaking Dawn-os, én "Bella a farkasok közt" nevet adtam neki :)

6 fontos ember:



ivike írta...

háhh:D tőlem idézel. *meghatódottan néz* ... és nagyon jó ez a kép... nagyon tetszik...bár az nem értem mért Breaking Dawn-os... mikor szerintem abban nem ölelgetett faskast... csak Seth kezér törte el XD szal inkább eclipse-es lehetne...
na mindegy... nem kötekedek XD
puszi

Mismouth írta...

mert ez eredetileg egy manipulált Vampire Knight-os kép XD

ivike írta...

jah uppsz :D akkor tévedtem... de akkor se breaking dawn nevet kellett volna neki adni...

Mystic Angel írta...

Vagy mégis csak jó a név!Mi van,ha Renesmee ölelgeti a farkasokat??? Na?:D

Mismouth írta...

Renesmee-nek a haja vörös és göndör, és a szeme is barna színű :)

De jó gondolat :)

leah írta...

nem XD
ez egyébként wolf rain-os kép!!!

Megjegyzés küldése