Elizabeth Reaser for Vogue



Elizabeth Reaser-ről, mindenki kedvenc vámpír anyukájáról új képek jelentek meg a Vogue magazinnak hála. Az Esme-t játszó színésznő, amikor legelőször feltünt a mozivásznon, tudtam, hogy nagyon ismerős valahonnan... láttam én már valahol... Hát peeerszee!!! Ő is szerepelt a Grace klinikában, ő volt az ismeretlen nő. Tudjátok, aki balesetezett terhesen, és nem emlékezett semmire. Húhh... ott nagyon megszerettem :)

És most ittvan pár nagyon szép kép (nekem a 2. a kedvencem)

2 fontos ember:



ivike írta...

húú nekem az első kép tetszik... jó a haja rajta .. olyan kis harcosamazon feje van rajta XD... nekem igy szokott kinézni mikor befonott hajjal alszok el :D

Mismouth írta...

::harcosamazonfej::

Nekem mindig olyan... ehh... mindig.
Mondják, hogy hhhűűűű deeejjóóó...
Csak még azt nem sikerült megértenem, hogy miért jó, ha valakinek kócos a feje?

Megjegyzés küldése