Kis ezüst farkasok...

Sziasztok!


Elmaradtam, de nem kicsit... Nézzétek el nekem, mert meghalt a gépem, és csak kölcsöngéphez tudtam leülni, annyi időre, hogy megnézzem a leveleim.

Szóóval... most telepítgetek mindent újra egy pénztárcát nem kímélő winchester és tápegység csere után.



De ameddig nem volt gép, addig sem tétlenkedtem :)



Olyat találtam... fúúú.. el sem hittem.

Nem tudom, mennyire tudjátok, de kis farkasos medált után kajtattam az országban szerte. S végül ráakadtam! Bár nem olyan formában, mint nekem kellene...


Ez kérem egy bokalánc, ami kicsi ezüst farkasokból áll. Ha jól emlékszem az eladó lány azt mondta, hogy nepálból hozták, és ezüst. Épp ezért drága. Egyrészről mert nem bizsu, másrészről mert elég tömör, és nehéz... szóval nem spóroltak az ezüsttel.


Nos...

Arra gondoltam - mivel 13 kicsi farkas alkotja ezt a láncot - HA lenne még válalkozó szellemű emberke, akkor megvenném. Szét lehetne szedni a láncot... mert nekem 2-3 db ilyen kis farkas kellene...

Lenne-e rá jelentkező?

Ha igen, és érdekelne a dolog, akkor írj nekem egy mailt :)

e-mail címem: mismouth@gmail.com
Kérlek a tárgyba annyit írj, hogy farkas :)




0 fontos ember:



Megjegyzés küldése