Lecserélik Victoriát?


Hát kérem nagyon úgy néz ki... Amikor hallotam a hírt, utána néztem (kicsit jobban). Mivel a külföldi sajtó is ezen a megbotránkoztató híren csámcsog, így közölhetem:

A Summit megbolondult.

Nem lehet máshogy jellemezni ezt a botor, és megggondolatlan döntést!
Rachelle Lefevre-t, a TÖKÉLETES Victoriát személyes összetűzésük miatt kipenderítették a stábból, alig három héttel az Eclipse forgatásának megkezdése előtt. Több pletyka is terjeng, a legvalószínűbb, hogy Rachelle egy másik film (Barney's version) forgatása miatt konfliktusba keveredett a filmes céggel, és ezért rúgták ki.

Az új Victoria pedig Bryce Dallas Howard lenne... Ugye ismerős a név? Hát nem véletlen, ugyanis ő Ron Howard rendező lánya... A szomorú hír az, hogy már a hivatalos stáblistán is szerepel.

Hivatalos közlöny szerint (idézem) "[Rachelle] sajnálatosan nem tud részt venni a második rész után a munkálatokban, mivel egy másik produkcióba szólítja a kötelesség"

Hozzáfűzés: HAHA LOL

Érdekes, hogy Cam Gigandet (James) a Twilight-tal majdnem párhuzamosan forgatta a The Unborn (A túlvilág szülötte) című filmet, és ezért meg tudták oldani, hogy Cam jeleneteit forgatták le először, hogy ne ütközzön a másik filmmel.

Erről ennyit... HA akarták volna, meg lehetett volna oldani.

ITT, ITT és ITT van három petíció/kérvény, amivel támogathatod Rachelle-t, és megmutathatod, hogy TE is ŐT szeretnéd...

VAGY

írhatsz levelet az alábbi címre:

RE:Rachelle LeFevre VS Bryce Dallas Howard
Summit Entertainment,1630 Stewart St, Suite 120 Santa Monica, CA 90404


Legyetek olyan jók, és segítsünk együtt kedvenc Victoriánknak :)



És pár színes, képek és egy kis videó:





Rachelle írta a Twitter-en:



És egy közös kép Rob-bal:




Amúgy felvettem én is Rachelle-t még annó a Twitteren :) Nagyon aranyos, tesz fel magáról, a "Twilight-os bandáról", a kutyusáról, és még sok sok másról képeket, ezeket ITT nézhetitek meg. És ha szeretnétek meglesni amit ír, esetleg bejelölni, és kapni az új, és friss infókat róla, azt pedig ITT tehetitek meg.


Ez a kép is Twitter-ről van ^^

5 fontos ember:



ivike írta...

ajjj mekkora büdös tetűk ..uhhhh ... anyira... nem bírták volna ki komolyan?? nem túl sok szerepe van.. annyi mint az elsőben James-nek. :( így már nem az igazi lesz viktória hüpphüppp

Mismouth írta...

Hát persze.. most, hogy sikeressé tette a TWILIGHT a Summit-ot (nem fordítva!!!!), már el is szálltak maguktól... Dühítő és bosszantó...
Szerintem Rachelle volt a legjobb a szerepre, valahogy a mozgása, meg minden más, annyira illett a karakterhez. Olyan volt a mozgása, mint egy macskának, nem?
Aranyos is, kedves, és szép... és így kicsesznek vele... mert azt hiszik, hogy mindent megtehetnek :@
Ugyan az, mint a vörös pöttös köyves dolog... elszálltak maguktól, képmutatóak, és gyomorforgató a viselkedésük!

Mystic Angel írta...

Fúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúj! Megnéztem a csajszit a google-n de fúúúúúúúúúúúúúúj! Ezt a bányarémet akarják Viktoriának? Nem úgy szól a fáma, hogy a vámpírok lélegzetelállítóan gyönyörűek? Rohadjon meg az egész Summit, ha ezzel a libával forgatják le az Eclips-et! Meg amúgy is milyen már, hogy egyikben ilyen, másikban meg amolyan Victoria van? Most nagyon dühös vagyok! Alig bírom türtőztetni magam, hogy kerüljem a trágár kifejezéseket! Ennyire nem cseszhetnek ki velünk rajongókkal! Rohadjanak meg!

Névtelen írta...

tökre igazatok van én is teljesen ki vagyok ezen akadva! Amikor megtudtam szinte már nem is érdekelt a film mert nélküle nem is olyan. E z olyan rossz így nem hiszem el h ezt kellett csinálniuk. Ez szemétség!

Névtelen írta...

megnéztem az új Victoriával a filmet de nem jó. A régi sokkal jobb volt. Próbáltam elképzelni h mennyivel jobb lett volna az ő arca a filmbe. Mert sokkal jobban játszotta,meggyőzőbb volt. Annyira jó lenne ha ő lenne benne ez így kegyetlen és ezt nem csak azért mondom mert megszoktam a régit hanem mert őt jobbnak láttam!

Megjegyzés küldése