Bella karkötője - Bella's barcelet



Elkészítettem Bella karkötőjét.

Amit láttok rajta, az a farkas EZÜSTből van, és a szivecske Swarovski kristályszív, szép bordó (vérvörös ^^) színben.

Elég sok utánajárás volt - mint már említettem - a farkas beszerzése, de végre megvan az is :)

A szív pedig... érdekes színe van nagyon!
Ha nincs fényben, akkor nagyon mélybordó, szinte már fekete. Viszont ha a napfénybe teszed, akkor vérvörös színben pompázik :)

12 fontos ember:



ivike írta...

úúúúúú Reni olyan kis ügyi vagy.... de én ezt mindíg tudtam..... :D
te leszel ügyitörp XD

Mismouth írta...

Drága vagy Ivikém
::csillogó szemek::

Pitypang írta...

mekkora jóóóóóóóóóó.... csak épp anyagilag lemerültem :( nah esetleg később :)

Névtelen írta...

hello! engem érdekelne az ajánlat....mennyibe kerülne?

Dodó
stauderdora@freemail.hu(ide is írhatsz)

Névtelen írta...

ezt márén is kérdeztem, de ez már régi, és már nincs meg Mismouthnak... sajna :(

Névtelen írta...

bocs de ha nem zavar az eredeti karkötőn a szív gyémánt vagyis színezetlen és a farkas meg fa!!

Mismouth írta...

Bocsi, de nem zavar. Mivel ez csupán egy reprodukció, és ha megnézed a külhoni oldalakat, akkor van, ahol üvegből van a szív, és rézből a farkas. Ha egy kicsit is utána jársz, akkor megtudhatod, hogy egy ekkora méretű gyémánt több tíz millió forint lenne... És farkast sem lehet találni sehol.

Amúgy természetesen tisztában vagyok azzal, hogy az EREDETI Bella karkötő milyen, de ahogy maga a Twilight SEM VALÓSÁG, így ez a karkötő is egy REPRODUKCIÓJA annak, ami NINCS IS.

Névtelen írta...

ok nekem8 te tudod!!!!
am tudok mindent amit le írtál!!

Névtelen írta...

am csak aszt akartam ezzel mondani hogy a szív áttetszö a farkas barna!!!

Mismouth írta...

Tisztában vagyok vele, de mivel EZ volt a kérés (egy Team Jacob-nak) így a szív "Bella szívét" jelenti. Farkast meg nyugodtan kereshetsz barnában. Én ezüstben találtam, és ezt is nehezen.

Ui.: azóta aki kért másmilyet, annak természetesen olyanban is el tudtam készíteni.

Névtelen írta...

de nagyon jó lett.gratulálok.árat írj légyszi a mail címemre:sasha.alxeander@freemail.hu

Mismouth írta...

Mint láthattad, júliusban írtam azt a bejegyzést, azóta sokminden elfogyott... többek között az a fajta farkas is.
Kérlek nézd meg, és olvasd el ezt:
http://vaskutimuvek.blogspot.com/2009/12/bella-karkotoje-bellas-barcelet-20.html

Ha ezek után is érdekel, akkor azt kérlek egy válasz emailben írd meg :)

(én nem tudok neked levelet küldeni)

Megjegyzés küldése