Enterainment Weekly Outtakes







Ééééés IGEEN!

Végre megtalálható, az a fotósorozat, amiért én már a fél karomat lerágtam :)
Felraktam pár kedvencet, próbáltam mindenki igényeinek megfelelően válogatni, de érdemes a többi képért betérni IDE és IDE.

Ezek kérem Enterainment Weekly Outtakes-képek, amik 2008-ban készültek még... A fotós pedig nem más, mint egy Jeff Riedel nevű úriember.

Az ő honlapján (www.jeffriedel.com) ugyancsak megtalálhatók a Twilight-os képek, sok egyéb munkája mellett, amik ugyancsak igazán aprólékos és remek darabok.

Például, készített képet a:

Lost szereplőgárdájáról




...

és állandó fotósa a The New York Times-nak is.

2 fontos ember:



ivike írta...

Igen :D ez a Jeff Riedel nagyon tud... már korábban is nézegettem a munkáit... és hát nagyon ügyes...én sose leszek ilyen szinten XD

Mismouth írta...

Jajj Ivi!!!! dehogynem!!! te vagy a legjobb, legügyesebb e-grafikus, akit ismerek :) És ha te nem lennél... nem lenne se kitűző, se semmi.

Megjegyzés küldése