Volterai jelenet

Sziasztok!


Múltkori kitörésemet kompenzálandó, nem rakom be az összes képet, hanem egy ilyen kis 'mozival' mutatom meg, hogy mi is volt ott.


Image and video hosting by TinyPic

Ed kimegy, leveszi a KÉK (!) ingjét, lassan kisétál a napra. Bella átvágtat a téren, szökőkútba be, szökőkútból ki. Futás, futás. Edward nyakába ugrás, a CSÓK, és utána az ajtón befelé tuszkolás.

Így ennyi :) A Volturis részről nincsen kép (vagy csak én nem találtam).

3 fontos ember:



Névtelen írta...

Szia! Ezt a képet elvihetném az oldimra? twilight08.mlap.hu-ra
Ha igen nagyon megköszönnöm.
Üdv.: Barba

Névtelen írta...

:O a filmben már kimegy a napra?? :O a könyvben nem, ugye? akkor ezt hogy fogják megoldani?? :O vagy csak én értelmezem rosszul? előfordulhat :P mindegy, majd meglátjuk :) amúgy marha jó ez a képsor :D
Moncsi voltam, puszi

Mismouth írta...

Szia Moncsi! (örülök, hogy írtál!!!)
Én is néztem, hogy most mi van, mert a könyvben valóban nem megy még ki a napra, hanem csak készül rá. A kis fekete pöttyök Rob testén pedig a csillogáshoz szükségesek. Szval csillogni biztos fog a filmben :)

Megjegyzés küldése