Késsz kitűzők :D


ÉÉÉÉÉÉS IGEEEN!

Mai napon végre nem kis nehézségek árán, de megjöttek a megrendelt kitűzők! Nem hazudok, ha azt mondom, hogy gyönyörűek! Nagyon féltem, hogy majd ilyen gagyi munka lesz, de nem az. Szép, csillogó, ééés EGYEDI! Ma kiderült, hogy nekem lett a 2. legjobb az írásbelim, szóval a mai egy ilyen boldog nap :)

Nagyon örülnék neki, ha ide kommentbe leírná a véleményét mindenki aki már megkapta - illetve aki megkapja - a kitűzőjét!

Mi volt jó, mi nem volt jó, hogy lehetett volna jobban megszervezni, hogyan tetszenek a kitűzők, ilyenre gondolt-e vagy sem... stb.

 Most már elég sok csomagot összeraktam, és azt vettem észre, hogy nincsen egyetlen egy selejt sem! Nem úgy mint a tömeggyártás során... Látszik, hogy tényleg, egyedi, külön gonddal van minden darab elkészítve. Egyiken sincs a kép elcsúszva! Szépek ^^

15 fontos ember:



ivike írta...

királyak vagyunk... annyira csodásmesések...már így képen is... juuuujjjjj :)
most feldobtad a rossz napomat :)

Mismouth írta...

Annyira szépek ^^ nagyon nagyon! Én személyszerint nagyon meg vagyok elégedve :D

Névtelen írta...

Sziaaa! Én csak érdeklődnék, hogy ezeket te készíted, avagy rendelted őket valahonnan? Nekem is szükségem lenne pár ilyen darabra:)

Mismouth írta...

:D Kedves ismeretlen! Én csak készíttettem :) Volt egy felhívásom régebben (pár hónapja) hogy kit érdekelne ez a dolog. Sok-sok-sok-sok-sok levelezés, méretegyezetetés, stb. után lett meg. Ha lesz érdeklődő, majd csinálhatunk még egy ilyen akciót, szívesen lebonyolítom, de kell ezek után egy kis pihenő, s csak a vizsgáim után!

Névtelen írta...

Mismouth ha olvastad amit a chatben írtam lécci küldj egy emailt!
köszi
Erus

Névtelen írta...

Kedves Mismouth! Köszi, hogy leírtad ezt nekem.Sajna csak most tévedtem erre az oldalra és láttam, h csudijó kitűzők készültek:) szerintem lenne még érdeklődő bőven egy ilyen akcióra!:) Hamarosan én is vizsgázom, de megtennéd, hogy ha elindítasz majd egy "akciót" egy mailt írsz nekem? brigiropcsi@citromail.hu Köszönöm:) sok sikert!
Üdv: Zoe

Mismouth írta...

Persze Zoe, írni fogok :)

Dinnyä írta...

Juhéj!
Úgy, de úgy örülök! Anyuéktól kapom névnapomra, már alig várom, hogy megérkezzen!
Kösziiiiiiiiiiiiiiííííííííííííííííííííí!
Puszi

Anna írta...

Húúúh, ezek a kitűzők.. csodásak :DD
Ha esetleg lenne megint egy ilyen "akció", szivesen rendelnék én is :) Azt szeretném megkérdezni, h mennyi volt darabja ennek.. meg úgy részleteket :D Légyszi, ha van időd, dobj meg egy maillel :)
nagyannanora@gmail.com köszi :))

Droci írta...

Mit is mondhatnék, egyszerűen nem tudok velük betelni és cseppet sem bánom, hogy ilyen akcióra adtam a fejem. Nagyon-nagyon tetszenek és egy kicsit bevallom ódzkodtam a dologtól (hogy nem fog tetszeni, vagy nem olyan lesz, ahogy gondoltam). De persze nem így lett xD
A lebonyolítással szerintem semmi gond sem volt, igaz, hogy én nem postán kaptam meg, de nem hiszem, hogy abból is gond lehetett volna. Szóval még egyszer hálás köszönet az egészért :P

Névtelen írta...

Szia, szólnál, ha megint lehetne a kitűzőkbő vásárolni? az árat is leírnád? ide, léccy: twilight.leila kukac gmail.com

Névtelen írta...

Én is szeretnék! Írjatok ha még lesz ilyen! Köszike puszikák =D mihaly.eszter@gmail.com

Droci írta...

Gondoltam csak szólok (persze ha ronda dolog, hogy volt merszem ide beírni, tessék törölni az üzim xD), hogy nekem még van most már elvileg csak 2 db 21-es kitűzöm, amit még szívesen eladok bárkinek, aki igényt tart rá. Én többet rendeltem belőle (csak amiatt, hogy megkapjam) szóval ha valaki nagyon nem bírja a második rendelésig és pont erre vágyik (You're exactly my bread of heroin feliratúra) akkor az nyugodtan keressen meg. ;)
De csak 2 db szóval :D
micuska172@gmail.com

Amúgy azon gondolkodtam, hogy lehet egy második körbe is befogok szállni :P

dominika írta...

szijjasztok..
ha lesz megint ilyen akció akkor léci szóljatok:D
mexnero@hotmail.com
ez az msn em
és e-mailba is tudtok írni
mexnero@citromail.hu
előre is köszönöm (L)
üdv.:Dominika

Amy írta...

Üdv:)
Szeretnéék én is rendelni ilyen kitűűzőket, lehet még, vagy majd csak később??

Megjegyzés küldése