Oscar gála 2009


Sziasztok!


Végre eljutottam addig, hogy megnézzem az Oscar gálát, teljes hosszában, mind a 4 órát.

Most, hogy megújították az egész show-t nagyon tetszett.

A kommentátorok el is mondták, hogy az egyedüli állandó kellék az a Swarowski kristályból készült marha nagy függöny volt (Kitti, irigykedhetsz :D). Nagyon hamar, és nagyon profin alakították át a színpadot, szuper volt a zene és a megvilágítás egyaránt.

Nah és az est házigazdája... Huhg Jackmann (L). Szuper háziga volt. Megbizonyosodhadtunk az ének- és tánctudása, valamint a kiváló humora felől. Laza volt és elragadó. Aki lemaradt a gáláról, azok kedvéért linkelem az Oscar nyitó számát.



Erről azt kell tudni, hogy Hugh az Oscar-ra jelölt filmeket 'mutatja' be. Igazából még van olyan rész, amit ő is elnevet :D Tehát a szórakozás garantált :)

A másik videó Beyonce közreműködésévek készült a Musical-t éltelő kisfim, melybe rengeteg Musical-ből hallhatunk részletet. (Közreműködik még a HSM és a Mamma Mia! két fiatal főszereplő párosa)



Nekem nagyon tetszettek ^^

Egyébként én is kiváncsi voltam Rob-ra (Robert Pattinson). A 4 órás időtarttam alatt 3x láttam. Először amikor Mickey Rourke-ot mutatta a kamera kb a 38-39. percben. Másodszor amikor Amanda Seyfried-del konferálták fel 2008 legromantikusabb pillanatait (ebben benne volt a Twilight is). Harmadszorra pedig ismét Mickey Rourke mögött jóval hosszabb ideig.

A konfer videó:



A vörös szőnyeges interjúk sajnos nem jutotak el hozzánk... :(

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése