Volturis bunyós új előzetes



Újabb szabad fordítás következik általam:

Aro: Mit tegyek most veletek?
Marcus: Tudod, hogy mit fogsz csinálni most, Aro.
Caius: Túlságosan sokat tudnak. Nem maradhatnak életben.
Aro: Ez igaz. Felix!
Edward: nem!

[Aki tud angolul, és tudna bármelyik videóhoz jobb fordítást, kérem írja meg, és a nevével fémjelezve bekerül a bejegyzésbe]

2 fontos ember:



Sue írta...

Halihó. :))
Szilvi blogján keresztül jutottam el ide, és a Te "munkáid" is csakhamar a szívembe lopták magukat. :)
Na de térjünk is a lényegre említetted, a fordítás-javaslatokat én az iménti videóhoz annyit fűznék hozzá, hogy Aro azt mondja: SHE knows too much szerintem ez annyit tesz túl sokat tud .. bár jómagam sem vagyok profi angolos én ezt szűrtem le belőle ^^

Ui: ezt a videot még nem töröltette le a Summit:
http://www.youtube.com/watch?v=gjUD811F2Fs&feature=player_embedded

Mismouth írta...

Szia Sue!!!
Örülök, hogy ide találtál hozzám :)
Köszönöm a fordítást, nekem is fura volt Caius mondata úgy, ahogy én írtam le :D

(és a videót is köszönöm :)) Állandó harcban állok a YouTube-bal :D

Megjegyzés küldése