New Moon Soundtrack

Hallottátok már a hírt?
Megvannak a hivatalos New Moon filmzenék :D

Hivatalosan október 20.-án jelenik meg :)

Íme a lista:

1. Death Cab for Cutie - Meet Me On the Equinox
2. Band of Skulls - Friends
3. Thom Yorke - Hearing Damage
4. Lykke Li - Possibility
5. The Killers - A White Demon Love Song
6. Anya Marina - Satellite Heart
7. Muse - I Belong To You (New Moon Remix)
8. Bon Iver & St. Vincent - Rosyln
9. Black Rebel Motorcycle Club - Done All Wrong
10. Hurricane Bells - Monsters
11. Sea Wolf - The Violet Hour
12. OK Go - Shooting the Moon
13. Grizzly Bear (with Victoria Legrand) - Slow Life
14. Editors - No Sound But the Wind
15. Alexandre Desplat - New Moon (The Meadow)

Ebből az első szám (Death Cab for Cutie - Meet Me On the Equinox), már bemutatásra is került az MTV-n, youtube-on addig nézzétek, amíg fenntvan, mert élvezettel irtják a youtube zsandárok :D



Majd cserélem, ha letörlik :)

A zenei albumot illetően a vicc, hogy $9,99-ba kerül, az átszámolva mai árfolyamon pontosan 1822 magyar forint...

Öhm... igen... én is szitkozódtam egy kis ideig :D

Akinek van külhoni ismerőse, vagy esetleg kintről olvas engem, kérem vetesse/vegye meg az albumot, és hozasson/hozzon belőle nekem is! Kifizetem.

A CD netes elérhetősége: ITT

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése