ÚJ 4 perces előzetes a szakításról!!!

Hát igen.. szinte hihetetlen, hogy majdnem minden nap egy újabb előzetest kapunk...
Ezek vagy csak pár másodpercesek, vagy mint most, TÖBB PERCESEK!!!

Ha nőből van az ember lánya könnyebben elsírja magát, hát ha még Twilight fan is...

Tessék megnézni, és VÉLEMÉNYEZNI:




Ha megnéztétek, elő a zsepikkel, és töröljétek szárazra a szemetek, mert van egy sokkal vidámabb meglepetésem :)
Ez a kis videó formátumú csoda egy kis "Így készült..." videó, ami bemutatja az olaszországi forgatás pár mozzanatát:

2 fontos ember:



ivike írta...

Hüpppp hüpppp.... az a szakítós jelenet :(
JAjjjj .... ÉS MÉG 27 NAP !!
vuhh...
Am lehet hogy most sokan megköveztek de am szerintem borzalmasan néz ki Edward a filmben.... (szerintem... nem tudom vagy a szemöldökét kellett volna megint kiszedni vagy nem tudom .. de szörnyű)
a volterrás meg húúúh:D jó lehetett statisztának lenni... én elraktm volna a piros köpenyt is :D
pusz.: ivi

Bevera Vera írta...

Bocs ivike, de sztem Edward nagyon is jól néz ki a filmben.
A szakítós jeleneten meg sírtam, annyira nagyon jó. Még mindig a hatása alatt állok. És türelmesen várok. Ami jön, eljön. Például az Eclipse-megjelenés, ami 1 hét múlva itt lesz!

Megjegyzés küldése