Repülő Bellák és Happy BDay!

Ugye azért ez nem semmi... Először nem is értettem, hogy fordul meg Bell's. Először azt hittem, hogy csak a függőleges tengelye körül fordítja el Edward... aztán nézve ezt a videót rá kellett jönnöm, hogy nem a függőleges, hanem a vízszintes tengelye körül pördül meg Bella :D

Edward megfogja, és átdobja a válla fölött :D





Látjátok? Ha nem megy elsőre, nézzétek meg többször :)



Most már tényleg az lesz, hogy minden nap kapunk egy új kis részletest, egy előzetest :)
Lassan már összerakhatjuk az egész filmet a trailerekből és a képekből :D
Íme egy újabb gyöngyszem, ritkítandó a fekete lyukakat a sztoriban :)




Még a videóknál maradva... találtam még egyet :D
Ez egy amolyan "vegyesfelvágott" amiben a képek nem időrendben következnek, és jópárat már láttunk is.
(azért vannak újdonságok :))
Szerintem ez egy olyan kisfilm, amit a mozikban adnak le, más filmek előtt.



2 fontos ember:



Mystic Angel írta...

de durva tényleg megpördíti... hát ez nagyon nagy!!! Köszi az animációt, meg a videókat! :D

Mismouth írta...

:D Hát igen, én is csak pislogtam :D

Megjegyzés küldése