ÚJ farkasos Trailer!!!

HD minőségben! Addig nézzétek meg, míg le nem törlik!
Annyira jó :D
Bella Nagyon bátor! És nem is gondoltam volna, hogy a "Jake fuss!" felkiáltás a farkasos pofozkodás után van... Ugye az első előzetesben a Laurent-es támadás után volt...

Húh.. nézzétek :D




Sue lefordította a videót:

- Bella: Mit csináltatok? Mit csináltatok vele?
Bella: Ő nem akarja ezt
- Paul: Mit tettünk mi? Mit tett ő? Mit mondott?
- Bella: Semmit! Nem mondott semmit, mert fél tőletek.
*Röhögnek, Bella felpofozza Pault*
- Sam: Paul ne! Bella menj hátrébb! .. Paul! Paul vissza! Most!
*Jacob feltűnik*
- Jacob: Bella!
- Bella: Jake! Jake, fuss!

10 fontos ember:



Névtelen írta...

Nagyon tetszik a videó. (L)
Csak azt nem értem, hogy Bellának hogy nem tört el a keze, hiszen mégis csak egy vérfarkast ütött meg.
(Mert ugye a 3. részben eltörik neki egy pofon miatt.)

Bevera Vera írta...

Csatlakozom a kéz-eltöréses részhez, azon én is csodálkoztam. Am a videó nekem annyira nem tetszett, mert pl Embryt és Quilt (vagy nem tom, ki volt ott) gúnyosnak tüntetik fel, pedig Quilt birom. :/ Mondjuk nekem az egész vérfarkas-bagázs nem jön be (mármint színészileg), kivéve Jacobot.

Mismouth írta...

Igazatok van! Én először nem is gondoltam erre.... De tényleg! Nekem sem tetszenek a farkasok, kivétel persze Alex Meraz :D Bár lehet, hogy csak így, képekről, meg filmrészletekről ellenszenvesek.. (mármint nagyon remélem...)

Vera! Az, hogy melyik farkas melyik, megnézheted kicsit lejjebb :) Van a farkasfalkás képek alatt leírás, hogy ki kicsoda :)

inimeg írta...

:O Én is abban a hitben voltam, hogy a Laurent-támadás után van ez a rész. Hát mégsem :P Húúú, nagyon jó lesz a film. És már csak 1 hónap kábé :D Azt remélem, hogy nem rakták be a trailerekbe az összes jó+izgis részt. Am valaki el tudná mondani, hogy kábé miről van szó az elején? Köszi :)
Puszi <3

Mismouth írta...

moncsi! A trailer elején vagy a film elején??

Nem tudok angolul, úgyhogy az én fordításom nagyon szabad fordítás lesz :D

Bella: mit csináltatok vele??
Sam: nyugi
Bella: mi ez az egész?
Paul: Miről beszélsz? Ezt hol olvastad? Ki mondta el neked?
Sam: ((nem értem, hogy mit mond))
Bella: Ez nem semmi, hogy fél tőletek! [mármint Jacob]

Röhögnek, Bella pofoz, aztán Paul átváltozik és támad.

Az egészbe a vicces az, hogy Paul egyáltalán nem hallgat Sam-re... hol itt az Alfai tisztelet???

Bevera Vera írta...

Akkor abban megállapodtunk, hogy nem ez a legjobb rész eddig igaz? :)

inimeg írta...

Köszi, erre gondoltam :)
És szerintem azért nem hallgat rá, mert Sam nem használta az Alfa-képességégt, vagy hogy mondjam, hanem csak mint embertárs mondta neki. Bár azt nem értem, hogy miért nem adta parancsba... De legalább meg lehet magyarázni :P

Mismouth írta...

Áhh... nem tudom... olyan furcsa ez az egész... és akkor a pofozkodást hogy magyarázod?

A farkasok csók után sokkal keményebbek :D
(nem úúúgy...)

És miért ilyen bunkó a többi farkas? Samet leszámítva a többiek szinte várják, hogy kutyakonzerv legyen Bellából...

Sue írta...

Én is még tanulom az angolt és meglehet hogy Neked van igazad Mismouth de gondoltam leírom az én fordításom :))

Bella: Mit csináltatok? Mit csináltatok vele?
Bella: Ő nem akarja ezt
Paul: Mit tettünk mi? Mit tett ő? Mit mondott?
Bella: Semmit! Nem mondott semmit, mert fél tőletek.
*Röhögnek, Bella felpofozza Pault*
Sam: Paul ne! Bella menj hátrébb! .. Paul! Paul vissza! Most!
*Jacob feltűnik*
Jacob: Bella!
Bella: Jake! Jake, fuss!

Mismouth írta...

Köszönöm Sue! (én soha nem tanultam az angolt...) A te fordításod 100x jobb, mint az enyém :D

Ha nem bánod, ki is teszem a videó alá, természetesen a neveddel együtt :)

Megjegyzés küldése