Újabb előzetesek :)

Hoztam nektek két új előzetest :)
Az első az csak pár másodperc, és a teljes előzetes a mai napra várható.
A második viszont egy Jacob-Bella-Edward konfliktusos, amiben Bella megtudja, hogy Jake farkas, benne van a Laurent-es támadós rész is, és a film vége is, mikor Ed és Jake egymásnak ugrik...






2 fontos ember:



inimeg írta...

Majdnem meg tudtam állni, hogy ne nézzem meg, de végül mégsen sikerült :P Ezek komolyan az összes érdekes részt bemutatják trailerekben xD De azért természetesen tetszik.

Biztos csak én vagyok így, de néha már szinte idegesít, mikor Kristen kétségbeesetten ordító hangokat ad ki... Lehet, hgy azért, mert túl sokszor néztem meg a 3. trailert, és abban kétszer vagy háromszor is van.

Mismouth írta...

XD Moncsi ez vicces... én is ezen tépelődtem :D

a "Jake Run" és a "No, no PLÍÍÍZ" már az agyamra ment.. és ebben is ordít, hogy Jake és Ed ne szedjék már szét egymást :D

De olyan fura fej és orrhang kombináción képes ordítani... biztos a Forks-i levegő teszi :D

Megjegyzés küldése