Találós kérdés

Sziasztok, elkérkezett az idő :D



Íme a kérdés:


Otthonom ha nem bántod
nem bántlak én sem,
csendben siklok alattad
s csak álmaidban rémlem.

Öt elem közül egy
testemnek örök otthont adott,
s egy másik megvéd tőlem
ha azt akarod.

KI VAGYOK?


A megfejtést írjátok ennek a blogbejegyzésnek a kommentjébe, email címmel együtt!!!


Kis segítség: a megfejtés egy nagyon ismert, a Twilight sorozathoz hasonló sikerű könyv egyik ""szereplője"".

32 fontos ember:



dominika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Anyett írta...

a burokból a vándor?

Anyett írta...

*anett1196@citromail.hu
a burokból a vándor XD srry

Zoe írta...

Eragon, a Sárkány.
brigiropcsi@citromail.hu

Dorkuci írta...

Harry Potter sorozatból a sellők?
laczko_dorka@velvet.hu

Renee írta...

Szerintem melanie A burok című könyvből.
fehereszter90@gmail.com

Aztán nem biztos...még gondolkozom:)

ivike írta...

a Sellő nem???
ivuska1989@gmail.com

Dorkuci írta...

Akkor netán egy szellem?
laczko_dorka@velvet.hu

Névtelen írta...

Jared a burokból
mihaly.eszter@gmail.com

Rékus írta...

Harry Potterből a sellők
rekaagodor@citromail.hu

Truska írta...

Sztem(nem tom mért) Harry Potter könyvekből
Aragog(azt hiszem rövid o:D)
madame.truska@gmail.com

ivike írta...

ömm baziliszkusz
ivuska1989@gmail.com

Névtelen írta...

Harry potter böl a baziliszkusz kigyó
twilightfanbella@citromail.hu

dominika írta...

a medve akki a szellem lovasnak adott helyet a testébe?:)
mexnero@citromail.hu

Eszti írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ivike írta...

főnix

Névtelen írta...

Harry Potterből az inferusok
mimi1990@freemail.hu

Dorkuci írta...

az inferusok a HP-ből
laczko_dorka@velvet.hu

ivike írta...

bazz lemaradt a mailxd
szal főnix
ivuska1989@gmail.com

Névtelen írta...

Fawkes a főnix
mellonin@freemail.hu

Anyett írta...

Dámblüdor(nemtom hogy kell irniXD) főnix madara?
anett1196@citromail.hu

ivike írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Eszti írta...

Jajj van még tippem, most taáltam wikipedián!
Szóval inferusok, a Hp-ből

fehereszter90@gmail.com

Erus írta...

a harry potterből az inferusok

guberi@freemail.hu

Erus írta...

esetleg még a sellők vagy a pókok (aragog főként) a HP-ből

guberi@freemail.hu

Truska írta...

tényleg inferusok XD na erről lemaradtamXD
madame.truska@gmail.com
ui: csak azt nem értem, hogy mi köze az álmokhoz...:D

Névtelen írta...

Mumus
mihaly.eszter@gmail.com

Eszti írta...

Jah okozzak egy kis fejfájást:)

inferNus....mert eddig mindenki inferusnak írta, még én is...én mondjuk így találtam, h inferus...de most utánanéztem és van ahol így van ahol ugy írják.

szóval döntsd el te melyik a helyes

fehereszter90@gmail.com

Dorkuci írta...

Most néztem a HP6-ban meg, inferusnak van irva

Betti írta...

Szerintem a Harry Potterből a dementorok XD
betti.pocsai@gmail.com

Unknown írta...

Hát erről lecsúsztam:) Szerintem is az inferusok... :) de már mindegy :D
mivel Alinka nem sok van, a mél címemet tudod... :)

Unknown írta...

mondjuk az inferusok tudtommal nem csak vízben élnek, bár lehet rosszul emlékszem, vagy csak egy HP fic zavart meg, de azért még gondolkodom hátha mégsem az a válasz..:)

Megjegyzés küldése