Hírlevél a puhafedeles Eclipse-ért!

Drága Spirit Bliss küldött egy üzenetet... Igazából nem sok mindent tudnék hozzáfűzni, annyira jól összefoglalta az egész dolgot.


De... de mégis: nem tudom, hogy elolvassa-e a kiadó ezt a blogbejegyzést, ha igen, ezt üzenném nekik:

Gerinctelen dolog ezt művelni, látva azt, hogy mennyien szeretik ezt a könyvet. Undorító a profit-orientáltságuk. Egy könyvkiadónak az kellene, hogy legyen a célja, hogy minél több remek írót, és a könyvét ismertesse meg az olvasni szeretőkkel. Természetesen megértem, hogy meg kell valamiből élniük. Egyedül az nem világos, hogy ebből a rengeteg pénzből miért nem jut több az íróknak. Manapság egyre kevesebben engedhetik meg, hogy könyvet vásároljanak maguknak, s mások, más okból nem is teszik meg. Nem értem ezért, miért kell elvenni az amúgy lelkes olvasók kedvét?

És íme Spirit levele:

"Sziasztok!

A könyvkiadó az Eclipse magyar kiadását úgy akarja megoldani, hogy
először a kemény fedelű változatot adja ki, aztán jó pár hónapra rá a
puhát. Nem mondok inkább véleményt a dologról, mert az elég csúnya és
gúnyos lenne (igaz, alig tudom visszafogni magam, és az ujjaim folyton
igazságot akarnak szolgáltatni...), de most valamiért megszállta őket
a szentlélek (vagy csak rájöttek, hogy a vevőik 99%-a tinédzser vagy
még nem keresőképes fiatal), és ezért úgy döntöttek, hogy fel lehet
iratkozni egy hírlevélre az oldalukon. Ha 50000 feliratkozó
összegyűlik szeptemberig, akkor a puhafedelűt is egyszerre jelentetik
meg a keménnyel, vagyis csak a kevésbé szemtelenül drága változatot
kell megvennünk az iszonyatosan szemtelenül drágával szemben. Én egy
nyomorult borítóra nem vagyok hajlandó 1000 Ft-tal többet fizetni, így
nagyon szépen kérek mindenkit, iratkozzon fel a hírlevélre, hogy ne
kelljen hónapokat várnom a puhafedelű Eclipsére.

Előre is köszönöm a magam és a többi szegény, üres zsebű rajongó
nevében. :)

Itt iratkozhattok fel: 
http://www.konyvmolykepzo.hu/e-hir.htm

Szép napot mindenkinek! :)
Spirit Bliss"

1 fontos ember:



Névtelen írta...

Hello!
Én már kaptam így autógrammot, nekem 2 és fél hét volt.

Megjegyzés küldése