MTV, New Moon előzetes, Twilight díjak

Hát ez jó... felkeltem, az elejét jól le adták,aztán a New Moon trailernél beakadt az egész...
De segáz itt vaaan:


Ennek lehet örülni ^^

Ivi volt olyan drága és lefordította a trailer szövegét MAGYARRA:

Furgonos, ház előtti jelenet:

Bella:
-Ma van a születésnapom.
-Kérhetek tőled valamit?
-Csókolj meg!
-Szeretlek.

Cullenéknél:

Edward:
-Te vagy az egyetlen okom arra hogy maradjak ... élve. Ha az az, hogy én mi vagyok.

Alice:
-Itt az idő! Itt az idő!

Esme:
-Boldog születésnapot, Bella! 

-Nyissuk ki az ajándékaidat!

Alice:
-Az a tortád.

-A torták ásza. XD

Bella:
-Alice, az a torta 50 embernek is elég lenne!
-Te és a srácok ráadásul nem is esztek.
-Köszi.
-Áú, a papír megvágott.

Erdős jelenet:

-Az, ami Jasperrel történt, nem volt semmi.

Edward:
-semmi nem ért fel ahhoz, hogy mi történhetett volna. 
-Megígérem, hogy soha tobbé nem viszlek keresztül semmi ilyesmin.
-Ez az utolsó alkalom hogy látsz engem.

Jacobék háza melletti jelenet:

Laurent:
-Mennyit jelentettél neki ha itthagyott téged?
-Védtelen.
-De nem tudok segíteni magamnak.
-Te annyira ... Étvágygerjesztő vagy. 

Bella:
-Jake! Fuss!



A díjátadón a Twilight 5 díjat nyert:
(ha a díj nevére kattintasz, megnézheted a díjátadásról készült videót:))

          (a balettstúdiós verekedésért)
          (amikor Bella szobájában vannak...)

A legjobb zenei díjat a Paramore helyett a Hana Montana-s film nyerte (pedig a nyomába sem érhet a Decode-nak... ez csak az én véleményem)

Itt pedig az, ahogy Kris, Rob és Taylor felkonferálja a trailert, utána pedig maga a trailer mégegyszer:


A szülinapi jelenet nagyon jó. :) Aranyos az egész Cullen család, ahogy fogadja Bellát. Azt nem értem, hogy Bella amikor megvágja az ujját, miért tartja fel, mintha direkt meglengetné a vörös zászlót 6 bika (esetünkben 6 szomjas vámpír) előtt. És ezután szegény Jazz nagyot repül, Edward jóvoltából. Bella kisebbet, bár neki valószínűleg jobban fájt, mint Jaspernek. Az utóbbi esetében az egyetlen áldozat a zongora.

Az erdős (amikor Ed otthagyja) remélem nem csak ennyi lesz... Vagy ha ilyen akkor csak ennyi. Nekem azért nem tetszik, mert Edward olyan 'szépen' hagyja ott Bellát. HA én rendeztem volna, akkor úgy csinálom meg, hogy Edward alapból nem ilyen kedves Bellával, hogy Bella azt higgye, tényleg igazat mond Ed amikor otthagyja. Ed nem nézne kedvesen, nem lenne fejrepuszi, és nem ilyen emberi tempóban hagyná ott... Minimum olyan utálkozós pillantása lenne, mint az első iskolai napon. Megmondaná Bellának, hogy tönkreteszi a családját, nem is szeretni, stb. valami ilyen szöveget várnék el, és ezekután nem elballag, hanem vámpír tempóban otthagyja.

Érdekes.. Azt néztem, hogy amikor Laurent ugye meg akarja ölni Bellát... Akkor ott átváltozik Jake... Vajon Bella tudja már az igazat? Szerintem csak ott tudja meg, hiszen ha tudná nem kiabálná, hogy Jake Run! (Jake fuss). Meg mi az, hogy Jake-ék háza mellett jelenik meg Laurent? A farkasok be sem engedték volna a területükre.


Végül, ha működik, akkor ITT nézhetitek újra és újra a díjátadót, mert állandóan ismétlik... Remélem működni fog sokáig...

5 fontos ember:



ivike írta...

fúú annyira jó volt... Főkeg a legjobb csók díj átadás... ajh .. azon olyan ideges lettem...Kristen elhajol és nagyon köszönjük szépen XD háth...
DE az előzetes valami nagyon jó... Nemsokára novembeeer :D
puszi: ivi

Mismouth írta...

Iviii!!! November, és akkor szervezünk egy nagy Twilight fan mozit, jó?
Amúgy igen, jó volt a csókos nemcsók :D Szerencsétlen közönség női része, legszívesebben odarohant volna lekapni Rob-ot, csak hogy ne szomorkodjon. XD

ivike írta...

jaaaaj iggen ez teljesen biztos... és IGEN szervezünk egy mozit... elmegyek hozzátok a világ végére is.. (na jó oda azért nem XD) DE persze!! feltéve ha addig el nem üt egy villamos XDXD
Ja és viszünk ARO cukrot és hmmm... XD

Mismouth írta...

én meg maggi szószt XD

Kár hogy a világvégére nem jössz el... én sajnos ott lakom :D de lehet, hogy nem sokáig ^^

Nálatok jó hogy még villamos is van... felénk még busz se sok jár. Max engem egy lovasszekér, vagy egy traktor tud elütni XD

ivike írta...

háhá.... nálunk nincs villamos csak miskolcon...
itthon engem is csak lovasszekér vagy bicikli tud elütni.. XD
Na de nem baj ...
júúj tényleg a maggi szószt kihagytam... franc XD
meg fekete kukászsákot a csöpögés megakadájozására...

Megjegyzés küldése