Autogramm címek

Már régebben megtaláltam ezeket az autogramm címeket, remélem van olyan, akit érdekel :)


Robert Pattinson (Edward)

Curtis Brown Group Ltd.
Haymarket House
5th Floor
28-29 Haymarket
London SW1Y 4SP
UK


Kristen Stewart (Bella)

Special Artists Agency Inc.
9465 Wilshire Blvd.
Suite 890
Beverly Hills, CA 90210
USA


Ashley Greene (Alice)

McKeon-Myones Management
3500 Olive Avenue
Suite 770
Burbank, CA 91505-5527
USA


Jackson Rathbone (Jasper)

Cutler Management
13043 Sunset Blvd.
Los Angeles, CA 90049
USA


Kellan Lutz (Emmett)

Innovative Artists L.A.
1505 10th Street
Santa Monica, CA 90401
USA


Nikki Reed (Rosalie)

VOX Inc.
5670 Wilshire Blvd.
Suite 820
Los Angeles, CA 90036
USA


Peter Facinelli (Carlisle)

James/Levy/Jacobson Management, Inc.
3500 West Olive Avenue
Suite 1470
Burbank, CA 91505
USA


Elizabeth Reaser (Esme)

The Gersh Agency NY
41 Madison Avenue
33rd Floor
New York, NY 10010
USA


Taylor Lautner (Jacob)

Management 360
9111 Wilshire Blvd.
Beverly Hills, CA 90210
USA


Cam Gigandet (James)

Endeavor Agency
9601 Wilshire Blvd.
3rd Floor
Beverly Hills, CA 90212
USA

és egy másik:

Cam Gigandet

Patricola Lust Public Relations, Inc.
9171 Wilshire Blvd.
Suite 390
Beverly Hills, CA 90210
USA


Edi Gathegi (Laurent)

Framework Entertainment
9057 Nemo Street
Suite C
West Hollywood, CA 90069
USA

Megkértem egyik angolul jól tudó barátom, hogy írjon le nekem pár mondatot, ami minden autogarmm kérésnél megállja a helyét. Ez az alábbi:

Dear XY

I'm a huge fan of you and I would like to have an autographed photo from you. Would you please send me one? I would really appreciate it!Thanks in advance! Bye

ZW
from Hungary


A boríték címzése szokás szerint: jobb oldalon a címzett, bal felső sarokban pedig a te neved és címed. Címzett megírásánál a fenti sorrend tartandó, nem kell változtatni rajta :)

28 fontos ember:



Névtelen írta...

képet kell tenni a borítékba? és mennyibe kerül?
mennyi idő múlva ér vissza a levél? előre is köszi a segítséget.
Gabika

Mismouth írta...

Szia!

Nem tudom sajnos! Sztem nem kell képet tenned, azt ők adják,dedikálva. Még nem küldtem így levelet, szval nem tudom, hogy mennyibe kerül.

Aki kért már, az mondta, hogy 'sztár'-tól függ, hogy mennyi idő, míg válaszlevelet kapsz. Mivel eléggé felkapottak, ezért sztem jó hosszú idő, hetek, rosszabb esetben akár hónap(ok) is lehetnek.

Névtelen írta...

köszi hogy válaszoltál :)
sokat segítettél nekem és egyébként nagyon tetszik az oldalad.

Mismouth írta...

köszönöm ^^
(és nincs mit)

Névtelen írta...

Szia! és valakitől meg tudnád esetleg tudakolni hogy kb menyibe kerül ha egy levelet küldök külföldre pl Robert Pattinsonnak? ha ezt megtennéd nagyon megköszönném :)

Mismouth írta...

húúúúhhh.... sztem ha beméssz postára, és megkérdezed, megmondják... DE úgyis megyek postára (majd), akkor megkérdezem, és megírom :)

Mismouth írta...

Megnéztem, a sima, borítékos feladás feladás egy európán kívüli országba 230 Ft. :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Azért szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét, hogy válaszborítékot is csatoljon a levele mellé különben nem kap választ. Vagy csak nagyon minimális az esélye.

Mismouth írta...

XD hm.. én azt nem küldtem... :S Majd meglátjuk, lesz-e eredménye... bár akkor várhatok...

Névtelen írta...

szijóó

lenne 1 kérdésem: a válaszborítékot megcimeve bélyeggel ellátva kell a másik boritékba betenni???
léccy irj vissza:)

Mismouth írta...

Szia
Szerintem igen :)

Névtelen írta...

hy!

nekem papám postás és nem 230 Ft eu-n kívüli országokba, hanem pl. amerikába 1500-1600 ft. között van. a válaszborítékot pedig megcímezve, bélyeggel, ellátva kell elküldeni
:)

Mismouth írta...

Hát érdekes helyen lehet postás :) én a veszprémi nagy postán adtam fel a levelem. Nem csomoagot, sima levelet.

Névtelen írta...

Szia! Nagyon jó az oldalad! :)

Névtelen írta...

lehet h fura kérdés, de miaz a válasz boríték???

Mismouth írta...

Bernadett nagyon szépen köszönöm :)

A válasz boríték az az, amit beleteszel a te leveledbe. Abban fogják majd visszaküldeni a kért autogrammot. Ezért fontos, hogy jól címezd meg, és megfelelő értékben ragassz rá bélyeget :)

Névtelen írta...

milyen értékű bélyeget tegyünk rá????

KissVivien írta...

Hello!
A fent lévő címeket el tudnád küldeni nekem az alábbi e-mail címre:
gerrard8@mailbox.hu

Névtelen írta...

helloo!!van itt valaki aki kapott már ilyen formában autogrammot!!! és ha igen akkor mien értékben rakott rá bélyeget ( a válaszborítékra)???? és még annyi hogy mennyi időbe telik .... míg küldenek....???

Névtelen írta...

Szija!
A fent levő autogramm címeket és a szöveget el tudnád küldeni a dzseni6a@freemail.hu -ra előre is köszy.
Bélyeget mien értékben kell rá rakni? Köszy

Névtelen írta...

ez mind jo es szep de mennyibe kerul vagy kell egyaltalan fizetni? a facen majd hirdessetek kerlek. mikor lesz tokio hotel koncert 2011 ben szerbiaban vagy magyarorszagon

Névtelen írta...

Sziasztok
Válaszborítékra nem kell bélyeget rakni,mivel nem tudnak mit kezdeni ft értékű bélyeggel.Én focistáktól már kaptam így postán autogrammot,de szerintem színészektől ne várjatok,nem éri meg nekik ingyen adni.

Névtelen írta...

Ezek a címek még érvényesek vajon?
Arról senki nem írt,hogy kaptatok-e választ.

B (: írta...

küldenek vissza! angliába vannak emberek akik ezzel foglalkoznak.! (:
menjetek be a postára és kérdezzétek meg ! tuti hogy segitenek:]!

rajongo írta...

sziasztok!!
Én küldtem autógrammot és várom hogy visszairjanak 2 napja adtam föl :)
hamarosan irnak, és 7 levélért fizettem 1900 ftot.
de ha érdekel titeket hogy mennyibe kerül europán kivűl és belól a posta akkor nézzétek meg a posta honlapján! ;)!
Küldtem :
Kellan Lutz (Emmet)
Jackson Rathbone (Jasper)
Taylor Lautner (Jakob)
Robert Pattinson (Edward)
nak.!
és még a harry potterből :
Daniel Radcliffe (Harry )
Tom Felton (Draco Malfoy)
Rupert Grint (Ron)
nak. :D
soksikert nektek is.!
küldjétek el a levelet mert, megéri :)
Írok ha megjöttek.sziasztok.

Névtelen írta...

sziasztok.
kaptam daniel radcliftől autogrammot.nagyon örülük.:DD

Névtelen írta...

Szia, a címek még érvényesek??

Névtelen írta...

Sziasztok! Azt mondjátok már meg, hogy a válaszborítékra is ugyanolyan külföldi bélyeget kell tenni mint amit én a postán megveszek??

Megjegyzés küldése