Szólítsatok Vegyésznek :D:D:D

A sok friss előtt gondoltam közlöm a hírt:


Tegnap óta már hivatalosan is VEGYÉSZ vagyok
::32-es vigyor::

Tegnap (juni. 12.) voltak a szóbeli vizsgáim, és miután sikeresen vettem ezt az akadályt is, este 8 körül a vizsgabizottság kiosztotta a technikusi bizonyítványokat. És kéremszépen sikerült minden, és nem is akráhogyan!

Elmélet: 3
Gyakorlat: 5

Külön nem részletezték az írásbeli illetve szóbeli vizsgák eredményeit, hanem ezt mind így egy kalap alá véve "Elmélet" néven adták közre.

Nem hittem, hogy sikerülni fog... Így, és itt is szeretném megköszönni azoknak a kedves barátaimnak, akik tartották bennem a lelket, KÖSZÖNÖM nekik, és mindenkinek, aki szorított értem, gondolt rám, illetve azoknak is, akik gratuláltak :)

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése