MTV átadó utáni interjú a stábbal :)


Renee volt olyan kedves, és lefordította a fenti 2 perces videót, ami a Twilight stábjával készült az MTV Movie Awards után :) Köszönöm, köszönöm, köszönöm szépen neki, és köszönöm, hogy gondolt rám, és elküldte :)

És íme a fordítás:

riporter: köszöntő, meg ilyenek. Itt vagyunk a legnagyobb győztessel az MTV Movie Awards Backstage-ében, és itt a Twilight cast/szereplőgárda.

De először is: A legerősebb "nemcsók", amit egész életemben láttam. Hogy is volt ez?

 

Carlisle: (nem igazán értem, valami olyasmi -fordító) na látjátok!

 

Rob: Ez Kristen ötlete volt, ö ö ö:) az én ötletem borzalmas lett volna, szóval örülök, hogy elmondta nekem.

 

riporter: Te voltál a kitaláló?

 

Kristen: igen, nem fogom megcsókolni, ez volt a nagy ötlet, nem fogom megcsókolni

 

riporter: (bemutatja, a hüledező kislányokat), Milyen volt a nagy győzelem ma este?

 

Taylor: félelmetes volt, nem hittem volna (vagy vmi ilyesmi- ford.)

 

Mike: tényleg? tényleg? nane...:P

 

riporter: legyetek őszinték!:)

 

Carlisle: 6 a 7-ból nem túl rossz. (bár 5/6-ból, de mindegy – ford.)

 

riporter: ki viszi haza a popcorn díjat?

 

Carlisle: mindenki elviszi, és minden héten másnál lesz. Elvihetem a "best kiss"-t egy hétre?

 

Rob: jah majd bezúzzuk.

 

riporter: elosztjátok a díjat?

 

Carlisle: igen, biztos vagyok benn. Ugye? Egy család vagyunk! Nézd itt az övé (kristené)!

 

Kristen: igen, én eltörtem a díjamat.

 

Carlisle:Ez tényleg arany? Elteszem:)

 

riporter: te tényleg eltörted a díjadat?

 

Kristen: igen, én tényleg eltörtem a díjamat. Igen ez tényleg kínos. Hé add vissza!

 

riporter: Nos mindenki nagyon várta és kaptunk egy kis részletet az új filmből. Mennyire voltatok izgatottak?

 

Rob: Igen, én most láttam először, és "ohh oké, igen. Szóval mi a franc...

 

riporter: Mit gondoltok a trailer-ről?

 

Carlisle: Én nagyon izgatott voltam, szóval a kedvenc jelenetem, amikor farkasá átváltozik, az igazán jó rész, mindig ezt figyelem.

 

Angela: igen az tényleg szuper

Taylor: igen az nem rossz rész.:)

 

Carlisle: Te mindig ezt mondod nekem.

 

riporter: Mit gondoltok a ma esti showról, úgy általában, mi volt a kedvenc pillanatotok?

 

Ashley: Volt egy funman/vicces-ember. (aki beleszállt eminem fejébe – ford.)

 

Esme: igen, Eminem óriási volt

 

Taylor: igen az tényleg király volt. Én szerettem a KOL-t is, szeretem őket.

 

Ashley: Igen a KOL, én is.

 

riporter: Milyen volt Bruno?

 

Ashley meg mindenki: vicces volt

                                                     fordította: RENEE



Lábjegyzet:

- Bruno: est műsorvezetője.

- KOL: Kings Of Leon

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése