Reflektálás

Kedves mindenki!


Nem szeretném elrontani senki örömét, de ez NEM EGY TWILIGHT RAJONGÓI OLDAL!


Azért nyitottam annó, mert elég sokat kutakodtam, megtudtam ezt-azt. Engem megfogott a könyv, s gondoltam amit találok megosztom másokkal is. Mivel elég sok cikket írtam, kellett egy hely, ahol a SAJÁT nevemmel feltehetem, megoszthatom másokkal azt, ami engem aktuálisan foglalkoztat.


Természetesen volt egy-két incidens, ami a lopkodásból indult... Másolták amit írok, s komplett formában feltették saját nevük alatt.


Az, hogy a Twilight-os cikkek így elszaporodtak, az annak köszönhető, hogy az utóbbi időben leginkább ez a téma foglalkoztatott.


Aki úgy gondolja, hogy az oldalam SZAR, megteheti, szíve joga. Igazából az egyszavas minősítő jelzők nem nagyon érdekelnek, leginkább az építő jellegű kritikákat olvasom, s fogadom meg.


Ez a blog NEM EGY PLETYKALAP. Leszögezném, hogy akinek ez kell, az ne itt keresse. A bal oldali sávban található egy kis kép Robról, s alatta egy link. Én TISZTELETBEN tartom a színészek magánéletét, és NEM FOGOK feltenni lesifotókat.


Sőt bármilyen hihetetlen, nem vagyok szerelmes Robert-be, nem fogok a nyakában loholni, és a nyálam csorgatni utána. :)


És előre tájékoztatok mindenkit, hogy nem csak Twilight-os bejegyzések lesznek a jövőben, mert mint fentebb megírtam, azt osztom meg, ami épp foglalkoztat. 


Nem hiszem, hogy bárkit is köteleznék arra, hogy olvasson engem, de mindenkinek örülök, aki megfordult, és a jövőben megfordul nálam.

És kedves Kitty... mi már majd 20000-en vagyunk :)

Jó tanácsképp: mielőtt írsz, nem ártana a helyesírással tisztában lenni :)

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése