Egy könyvmoly esete a nagy gonosz világgal...

Ezt a többség okulása végett mesélem el, hogy ti ne járjatok úgy mint én... mert a könyvmoly én lennék :D


Nos, kezdem is az elején...


Karácsony... ugye... Készülődés, ajándék választás. Nagyon szeretem Joanne Harris-t, így gondoltam az egyik kiszemeltem megkapja tőlem a Szederbor című könyvet (mert ha végzett vele, utána majd én is elolvasom :D). Nos Bookline-ra fel, kiválasztottam, másik két könyvvel egyetemben. Bookline újabb szolgáltatása, hogy vannak "átvevő pontok", ahová díjmentesen meghozzák a könyveket. Én is egy ilyet választottam (mint már előtte párszor), hisz úgyis sokszor járok Veszprémben.

Megrendeltem, majd kisvártatva jött is a mail, hogy lehet érte menni. Az átvételkor nem is nagyon nézegettem meg a könyveket, fogtam mindhármat, és 32-es vigyorral vittem haza őket, vigyázva rájuk, mint a hímestojásra. -- Aki ismer személyesen, tudja milyen kriminális vagyok a könyveimmel kapcsolatban... Nagyon ritka az, hogy kölcsönadom, vigyázok rájuk. Egyszerűen szeretem őket nah... nem véletlenül voltam/vagyok én az "irodalmár" :D -- A fentiek ismeretében elhihetitek mekkora meglepetésban volt részem, amikor hazaértem...


Képekben:


Aztán ami még feltünt, hogy a könyvben van úgynevezett lopásgátló, és a könyv be is van árazva... amikor a bookline-os könyveket nem szokták beárazni, se 'belopásgátlózni'...



Úgyhogy egy apró összeesküvés elmélet keztdett összeállni a fejemben... először úgy gondoltam, írok a Bookline-nak. Aztán meggondoltam magam, és írtam a könyvesboltnak:


"Kedves Bástya könyvesbolt!

Legutolsó Bookline-os rendelésem során az általam kért könyvek közül egyet sérülten kaptam kézhez Önöknél. Úgy néz ki, mint amit leejtettek, meg van törve s fel van gyűrődve alul a borítója.
Ami nekem hazaérve feltünt, hogy a könyv (Joanne Harris: Szederbor) a hátlapján árcédulával és a hátsó borítón belül 'lopásgátló' matricával van ellátva. Eddig a Bookline-tól kapott könyvekkel nem volt semmi gond, épen és egyben meg szoktam kapni. Viszont ez a sérülés, a lopásgátló és az árcédula arra enged következtetni, hogy a Önök talán kicserélték a megrendelt könyvemet a saját sérült könyvükkel.
Csak ez az egy könyvem van így, ilyen állapotban... Nem hiszem, hogy a megrendelt könyveket be szokták árazni. Ezért írok Önöknek. Szeretném megoldani ezt a problémát.

Ha szükséges, írok a Bookline-nak is, és megkérdezem tőlük, hogy be szokták-e árazni a megrendelt könyveket...

Köszönettel:

Budai Renáta

ui.: a sérülésről és a többi észrevételemről csatolok képet."


Reakció: semmi...

Szépen fogtam magam, és bebattyogtam a könyvemmel a könyvesboltba. Természetesen vittem mindet: blokkot, nyugtát, számlát, mindent. Beértem, mondom a pultnál álló hölgynek, hogy 'Írtam önöknek egy levelet...'

Erre a válasz - egy villámló pillantás kíséretében - az volt, hogy igen, megkapták, tudnak róla, ők sérült könyvet nem vesznek át, különben is, mit gondolok, a kasszától való távozás után nincs reklamáció! és nyugodtan írhatok a bookline-nak, mert ők már írtak, és nem válaszoltak, nézzem meg, NÉZZEM MEG! (közben felém fordította a monitort).


Azt hittem, hogy a pultos hölgy átnyúl a púlt fölött, és leszedi a fejem... így elnézést kértem (sokszor), és kihátráltam az üzletből füstölgő fejjel...


Vártam újabb pár napot... szinte kezdtem beletörődni az egészbe, amikor kaptam egy mailt a bookline-tól:


"Tisztelt Budai Renáta!


Kényelmesebbé, költséghatékonyabbá tesszük vásárlását, ne nézze a szállítási költség szabta határokat, rendeljen szabadon!

Veszprémi Bookline Box:
(cím, telefon, nyitvatartás stb megadva)

A boltban az alábbi bankkártyákkal tud fizetni:

További vásárlásaihoz sok sikert kívánunk!

Tisztelettel,
Bookline"


Első gondolat: ez valami hülye vicc... a második: ezek ezt komolyan gondolják!


Nos ezt már nem akartam ennyiben hagyni, úgyhogy fogtam a klaviítúrát, és írtam nekik egy levelet:


"Tisztelt Bookline!

Nem tudom, hogy ez valami rossz vicc-e, de épp nemrég akadt problémám a könyvesbolttal...

Lehet, hogy egyszerűbb, ha bemásolom a nekik írt e-mailt:

(Bemásoltam a legelső levelet)


Mivel a könyvesbolttól nem kaptam e-mail-ben választ, ezért személyesen kerestem fel őket, ahol minősíthetetlen hangnemben hajtottak el.
Közölték, hogy nekik nem is volt Joanne Harris könyvjük, különben sem vesznek át sérült könyvet és a pénztártól való távozás után különben sincs reklamáció. És mivel önök nem válaszoltak a levelükre, így nem tudnak mit tenni.
A végén én kértem elnézést, és várom a karácsonyt egy sérült ajándéknak szánt könyvvel.

Mivel ez a problémám nem oldódott meg, és sajnos nem tudom, hogy kinek higyjek, nem merem a könyveket önöktől megrendelni, és a Bástya könyvesboltban átvenni.

Nagyon köszönöm az eddigi hibátlan könyveket, remélem kiderül valahogyan, hogy hol történt hiba, és akkor tudok újra hibátlan termékeket vásárolni önöktől.

Előre is köszönöm

Budai Renáta"


Azóta sem kaptam semmilyen választ... Még mindig semmi :D

Mos ehhez tenném hozzá nagyon halkan, hogy időközben rendeltem a Libri-től, veszprémi kiszállítással. Persze a Libri a saját veszprémi boltjába hozta meg a könyveket. A kiszolgálás, és az egész menete szintekkel magasabb szinvonalú...


Bementem, a 'Miben segíthetek?'-re elmondtam, hogy miért jöttem. a BECSOMAGOLT csomagok között kiválasztották az enyém, leadminisztrálták, kedvezényeket kaptam (a netesen kívül), megkérdezték, ezek-e azok. ÁTNÉZTEM, belerakták egy táskába, odaadták.

(csak összehasonlítás képp, volt olyan bookline-os átvétel, amikor az első könyvesboltban az eladó hosszas bájcsevejt folytatott le... nem velem, mobilon)


Természetesen még mindig fortyogok... kicsit...


Ezért gondoltam elmesélni ezt az egészet: ha átvesztek valamit, NÉZZÉTEK MEG ALAPOSAN, és ha nincs rendben, akkor NE vegyétek át! Tanuljatok az én esetemből, ne a saját károtokon.


TÉNYLEG nem tudom, hogy hol volt a hiba, a bookline-ban vagy a könyvesboltban... a lényeg ugyan az... itt a kezemben egy sérült könyv, és szentestéig van még 8 nap (se).

3 fontos ember:



helen írta...

Nos, én haza szoktam kérni, futárszolgálattal, és már sokszor rendeltem bookline-os könyveket, és nem volt semmi gond. sztem a boltban alakítottak valamit...

Mismouth írta...

Hát Helen, én is így gondolom... Amikor haza szoktam rendelni (futárral) nekem sem volt vele semmi gond... Épp ezért tünt fel azonnal a hiba. És a bosszantó az az, hogy hülyének néznek, és még a bookline sem válaszol... :/

martina írta...

szia!
ne haragudj hogy itt zaklatlak ezzel, de valamiért nem akart betölteni a contact menü ...:( szóval csak annyit szeretnék, hogy el tudod nekem küldeni e-mailben azt a képet amit a twilight saga menü alatt láttam. mikor edward áthajítja a vállán bellat? :) amugy nagyon jó a blog , már 2 órája olvasgatom :) rákerestem a The bad mother's handbook-ra neten és az első oldalak közt dobta ki a blogodat a google :) nagyon megköszönném, ha el tudnád küldeni a képet. itt a címem : martina.hegedus@yahoo.com előre is köszönöm :)

Megjegyzés küldése