Újabb New Moon képek



Drága Ivikém megint akcióba lépett, és hozott két képet.

Egy

"Jacob megmenti a habokból Bellát"

és egy

"Jajjdecuki-bababongyi-frizurád-van-Jasper és Alice"

képet.

Mindkettő nagyon szép, és nagyon jó :)
Csak Jasper fejével csináltak volna valami MÁST.
Ez a szörnyű haj, és az ilyesztően kidülledő és rikító aranyszemek...

Hm..hm...

6 fontos ember:



Nevramiel írta...

Teljesen egyetértek! Jasper haja....pfff.... tisztára mintha egy hobbit lenne :D Frodó 2...vagy inkább Samu, az szőke volt :D Szörnyű, a twilightban sokkal sokkal jobb volt. (Carlisle haja detto, ez a két kirívó eset, de nekem a többiek haja sem tetszik, Ed nem bronzos, Rose-én látszik hogy paróka...Alice haja is tök más...)
És Caius haja is, tényleg tündés, vagy Malfoyos.

És a rikító sárgás-arany szemek...nem szép :(
Puszillak Reni Szandi voltam

Névtelen írta...

Jaaaj... ::D Én, amikor megnyitottam nagyban a Jasperes képet, majdnem ugrottam egyet. :D Szerintem nagyon rossz ez a kép. Igen, a haja egyszerűen szörnyű, bár ahogy néztem a trailereket, azokan sem olyan jó. :S Na és a szeme... Jeszusom, nagyon gáz. Attól rémltem vissza. :D

De az első kép viszont nagyon... hú :D *olvad* Vá, Jacob fan lettem már ez tuti. (De csak Edward után) :D De ez a kép, nagyon nagyon jó. Ezek az izmok, ajj...

Na assze ennyi jutott róluk eszembe. :D

Puszi: Freeb :)

Spirit Bliss írta...

Egyetértek Szandival mindenben, amit mondott. :D Még megjegyezném, hogy Bella haja sem Bellás igazán. A Twilightban sötétebb volt sokkal, és... Nem tudom, ott más volt. :D Nem értek a frizurákhoz, csak látom, hogy valami nem stimmel. :D Szóval, a NM fodrászát kirúgnám. :P

Mismouth írta...

Teljesen igazatok van... hiába mondogattam én, hogy az első New Moon hivatalos poszteren is BORZALMAS volt Bella haja... elvitt a népharag...

Truska írta...

Nekem egyik kép sem tetszikXD
Én úgy érzem, hogy az összes eddigi Bella-Jacob kép olyan túl "nem baráti lett" Szal, A NM-ban még csak barátként néz rá Jacob, és ezek a pillantások, minden csak nem baráti. Úgy érzem, hogy ezzel is azt a valótlan szerelmi háromszöget akarják előhozni.

A második kép, meg húúú Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek:D Alice haja nem minden felé kellene, hogy álljon? Jasperé meg röhejes:D Szal sztem írjunk egy petíciót, hogy nehogy az Eclipseben is A NM fodrásza dolgozzon.

Mismouth írta...

XD
Tényleg nagyon igazad van...

Megjegyzés küldése