Twilight képregény (manga)

A Twilightból képregény készül.

A Yen Press ebben az újszerű alakban szeretné megjelentetni a történetet. A koreai Young Kim készíti az adaptációt és a rajzokat. Természetesen Meyer felügyeli az egész projektet, átnézi az összes eddig kész és készülő panelt.



Nézzétek meg és véleményezzétek az EW által (Entertainment Weekly Magazine) megszerzett biológia osztálytermi jelenet vázlatát!
(A fejeik között az egy üres párbeszéd buborék)

Az ami érdekes, hogy a művesz a karaktereknél nem egyszerűen Kristen Stewart-ot és Robert Pattinsont adja vissza. (Bár én ennek csak örülni tudok :))
Valójában a karakterek olyanok, ahogy Meyer képzeletében élnek, ahogy valóban elképzelte őket plussz kis adalékként a színészek tényleges pillantásaival.

Edward leírása a biológia vázlatból:
Az arca barátságos, nyitott, az apró mosolya elkápráztató, de a szemei óvatosak.
Bella:
Elefántcsont színű bőr... Karcsú, de puha... nem egy atléta termet...
Ez az újszerű, rajzolt Bella sokkal inkább tűnik közelinek Meyer elképzeléséhez, mint Kris által alakított karakter.

Edward azért közelebb áll Roberthez, bár nem mondanám, hogy egy másolat :D
Nem az a tipikus bronzszínű kócos Robert haj, és nem Robert metsző szemei.

Ti mit gondoltok?
Több kép a július 17.-ei Entertainment Weekly Magazine-ban jelent meg.
A magazin tartalmazza Edward befejezett illusztrációit, Belláról mégtöbbet és Jacobról is vannak képek :)


(Edward, Jacob és Bella)

4 fontos ember:



Gyöngyvér. írta...

Lőjetek le, de ez nem manga :'( Ez sima képregény, inkább nyugati, mint keleti stílusú. Ezt így , ha megjelenik erre felé is, szerintem nem fogom megvenni.

Mismouth írta...

Kedves Ayame!
Azért írtam mangát, mert a külföldi cikkben is mangát írtak, és hogy egy manga rajzoló készíti, de Meyer kívánsága szerint...
(nem lövünk le, de tiszában vagyok vele, hogy milyen az IGAZ manga :))

Mismouth írta...

Ki is javítottam :)

Névtelen írta...

Én olyanról is hallottam, hogy a japán fordításban jelentek meg képek és azok nekem személy szerint nagyon tetszenek. De ez tényleg nem igazán manga stílusú:D bocsi:S

Megjegyzés küldése