Az első tiltott gyümölcs

Elékészült az első almás lánc, íme :)




Ezen a láncon három kis függő van, ezek sorban:


Ez egy Swarovski-ból álló alma.
Saját ötlet alapján egy nagyobb gömböcskéből és egy 4 mm-es zöld kúp alakú Swarovskiból állítottam össze.
Gyönyörűen szórja a fényt.



Egy kis alma medál.
Hát ezután is legalább annyi utána járás volt, mint annó a farkas után.
Kis ezüst színű medál, a tetején van egy átlátszó bevonat. A napfényben csillog a benne lévő csillámoknak köszönhetően :)



És végül egy gyöngyökből készült alma.
Saját ötlet alapján :)
És igen, most nagyon büszke vagyok magamra :D
Szerintem nagyon jól sikerült, még egy kis zöld 'levélkét' is biggyesztettem rá.



Akinek megtetszett, írjon egy e-mailt!


^.^

1 fontos ember:



Truska írta...

De ügyes vaaaagy:)
Nekem a saját kreálmányod tetszik belőle(a harmadik)
Gondolom azzal is szórakoztál a legtöbbet:D
De tetszik:)

Megjegyzés küldése