New Moon szereplőgárdája MAGYARORSZÁGON!


Én is csak pislogtam, amikor Anitától megkaptam a hírt!

2010. április 14.-én Budapestre érkezik a New Moon Cast!

Népszerűsíteni az Eclipse-t és buzdítani a New Moon újbóli megnézésére :)

Hallottam már, hogy tervezik, hogy kis hazánkba csábítják a színészeket, de most már eléggé biztosnak tűnik a dolog :)

Hát jöjjenek csak :D

(szegények... nem csak az amcsi fanok tudnak visítani)

6 fontos ember:



Laura írta...

Hát én nem lakom közel Pesthez, de ha ez a hír igaz... én tuti, hogy ott leszek :D

Névtelen írta...

Hali
ezt az egyik twilightos oldalon találtam.
"....létezik egy petíció, amit ha sokan aláírnak, vagyis kitöltik a szükséges mezőket (név, email, ország), akkor Magyarországra látogatnak majd a Twilight színészei (remélhetőleg. Sajnos a szám,amit el kell érnünk, az 50 000, de napról napra több lesz (jelenleg 907 van). Ha ti is szeretnétek élőben - ráadásul itthon - találkozni kedvenceitekkel, akkor nyomás a http://www.petitionspot.com/petitions/bringtwilighthungary/ oldalra..."

Mismouth írta...

szia
Megnéztem, alá is írtam :)
Ezt a hírt Anitától kaptam, ő meg egy másik oldalon találta :)

Névtelen írta...

ezt nem tudom elhinni! erről fantáziáltam hónapokon keresztül és megvalósult! ráadásul én pesten lakom:)

Unknown írta...

Nekem nem hozza be azt az oldalt ahol a peticiót ki lehet tölteni miért?

Névtelen írta...

Ez komoly? :O Hogy Rob a pesti utcán?:D hehh ez nagyon jó. elég messze vagyok de megoldanám az biztos:D

Megjegyzés küldése