Szösszenet...

Mindenkinek elnézését kérem, hogy nem tudok mindenre és azonnal válaszolni. Mint páran tudjátok, épp munkakeresőben vagyok, és a hetem úgy telt, hogy Székesfehérvárra jártam el, és éjszaka 11-re éjfélre estem haza. Volt, hogy a szomszéd faluból kellett hazagyalogolnom, mert úgy értem Veszprémbe, hogy egyszerűen nem volt busz, ami eljött volna hazáig.
Útközben majdnem megtámadott pár kutya (vagy valami ami morog...) és ettől csupán az az autó mentett meg, ami utána majdnem elütött...

Ezenkívül, hogy majdnem elütöttek, majdnem volt nekem is egy esetem ami kísértetiesen hasonlított Bella Port Angeles-i incidenséhez ami a Twilightban volt... Annyi különbséggel, hogy nekem nem volt Edwardom, és csupán az mentett meg attól, hogy elvágják a torkomat (illetve bármi mást tegyenek), hogy idejében sikerült kiszaladnom egy jól kivilágított és forgalmas utcára.

Most sikerült, úgy-ahogy huzamosabb időre gép elé kerülnöm...

Tehát mindenkinek válaszolok, mihelyst a végére érek a dolgoknak.

Köszönöm a türelmeteket.

0 fontos ember:



Megjegyzés küldése