Extra New Moon trailer és Speak



Ez kérem nem csupán a három fő trailer, hanem az eddig megjelent összes összevágásából született. Benne vannak a Comic Con-os és a VMA-s videók is :)

És így lett ez a 'kisfilm' 6:22 perces tömör gyönyör minden igazi Twilight fannak :D

És még egy videó, bár nem Twilight:



Szeretném, ha megnéznétek, és kommentálnátok is, sokat jelentene a készítőjének!
Írtam régebben egy bejegyzést a Speak! magyarul Beszélj! című filmről, aminek a főszereplője az akkor 14 éves Kristen Stewart. Zseniálisat alakított a színésznő. Több emberke elkérte a filmet, és az egyik lányt - név szerint Rékát - megihlette a film és készített egy kis videót, amit fent megnézhettek. Nagyon ügyesen megcsinálta a videót, nekem nagyon tetszik :)
Ezért is szeretném, ha kommentálnátok, hogy kapjon róla visszajelzést.

10 fontos ember:



Leila írta...

Huh, nagyon tetszik :) én még nem láttam kristenes filmet, csak a twilight-ot. vagy lehet hogy láttam, csak nem tudtam róla :P
ahogy elnéztem, nagyon tetszik:) ugyes vagy réka. szeretném megnézni a filmet. interneten valahol lehet?
szép munka! csak gratulálni tudok!

Réka írta...

Nagyon szépen köszönöm :D
Nagyon örülök neki, hogy itt lehet a videóm és annak is, hogy tetszik :D:D:D:D

Réka ^.^

vivuus írta...

Szia!Nekem is nagyon tetszik:)Egyetértek Leilával:)Mondjuk én már láttam néhány filmet,amiben Kristen játszik,de ezt sajnos még sehol sem tudtam megszerezni:(
Gratulálok!!^^

Mismouth írta...

Leila és Vivuus!

Adjátok meg a mail címetek, és elküldöm mailben a film letöltési lehetőségét :)

Mystic Angel írta...

wááááá! ez nagyon tetszik!!! én láttam már a filmet, de ez a vidi nagyon jó lett! Gratulálok Réka!:)

Leila írta...

Mismout! egy kicsit későn észleltem, de íme az e-mail címem: twilight.leila(kukac)gmail(pont)com

de aszzem már megvan neked :)

Névtelen írta...

A masoidk video ,melyik filmnek a bemutatasa?

Névtelen írta...

A Speak-es videó nagyon jó lett, gratu hozzá :) Még nem láttam, viszont már olvastam, szal a lényeget tudom :)

A NM-es videót pedig természetesen imádom :) De messze van még november...

Moncsi

Mismouth írta...

Már csak 35 nap van vissza :D

Névtelen írta...

nagyon szeretném ha elküldenétek.
e-mail cím:bueller@citromail.hu

Megjegyzés küldése