Twilight paródia - Az újévre :)

Találtam egy marha jó Twilight paródiát! Profin van elkészítve, rengeteget lehet rajta röhögni!




Tényleg, nézzétek végig :)

Kiváncsi vagyok, a véleményetekre! Hogy tetszik?


Ha tetszett, akkor lehet várni a New Moon-ból készült paródiát :) Már meg is van a beharangozója (mint a nagyoknál :D)



3 fontos ember:



Névtelen írta...

Jót nevettem. A győztes: Jacob parókája! (meg Jasper szenvedő feje az ebédlőben)
Az is tetszett még, mikor "Bella" odaállt a ventillátor elé. Meg még nagyon sok dolog is tetszett, de nem fogom az összeset felsorolni, mert nem végeznék ma. A lényeg, hogy tényleg paródia.

ivike írta...

Igeeen.... ezek akkora jókk.... annyira nagyon jól megvan csinálva.... és az első alatt a katy perry szám is nagyon jól megalkották...XD nagy elme volt aki kitalálta XD... meg a végén mikor bella elmegy jake-el XD azon ugy röhögtem... de am edwardnak mekkora homloka van :DXD na jó .... befejeztem .. cupp (jajj ésa nyakmozgás kimaradt XD - jazz, em, alice meg rose nyakmozgása XD-)

Mystic Angel írta...

Ezt a paródiát nagyon szeretem! Márelőbb látam,és láttam már az ikerpától más lkotásokat, viszont a profit annyira értsétek,hogy tényleg tök mindent úgy csináltak mint a filmben! Ja és valamelyik fesztivlon, vagy nem tdom in, a Hillywood Show-s emberkék konferálták fel a Twilight sztárjait!:D

Megjegyzés küldése